sisältöön »
Avaa haku
fiilis-pelto.jpg

19.06.2024

Tiedote: Itsenäisesti eteenpäin, rakkaudella ja rohkeasti.

Hyvät kuntalaiset ja henkilöstömme!

Liitteenä yhteenveto valtuustoseminaarin tuomista linjauksista, jotka johtoryhmä käytyjen keskustelujen pohjalta kiteytti valtuustolle – joka maanantaina yhdessä allekirjoitti yhteisen viestin.

Yhteisenä päämääränä lähivuosille on yhä vahvasti itsenäinen, eteenpäin katsova ja ratkaisuja etsivä kunta, joka panostaa vahvasti erityispiirteisiin ja edunvalvontaan.

Nostettujen kärkiteemojen mukaisesti työstämme yhdessä henkilöstön kanssa kesän jälkeen toiminnallisuutta ja tavoitteita talousarviosuunnittelun myötä teemoittain, teitä kaikkia osallistaen ja päättäjät pohtivat päätöksenteon rakenteita ja linjauksia tätä tukemaan ja parhaiten edistämään. Liitteenä myös visuaalinen yhteenveto maanantaina valtuustossa hyväksytystä tilinpäätöksestä 2023. Vaikka luku ei ole hohdokas – se on silti paljon parempi, kun olosuhteet olivat talouden ja monien meitä kohdanneiden muutospaineiden kannalta – kiitos siis jokaiselle tehdystä työstä!!

Lisätiedustelut tiedotteesta:
Valtuuston puheenjohtaja Kaisa Levälampi

Tiedote: Itsenäisesti eteenpäin, rakkaudella ja rohkeasti.

TP2023 kuvana